جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
حوادث دریایی یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۸:۳۶

نجات صیادان گرفتار در طوفان دریای عمان

باشگاه خبری فراساحل: چهار صیاد در بیست مایلی بندر چابهار، توسط تیم عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، سید حسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری چابهار گفت: چهار صیاد با یک فروند قایق برای صیادی به دریا رفته بودند که به علت طوفانی بودن دریا دربیست مایلی محدوده بندرصیادی "رمین" گرفتار طوفان شده و پس از سه ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، توسط تیم عملیات جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند.


ابراهیمی گفت: این صیادان با تماس به شماره تلفن١٥٥٠ گزارشات را به مرکز mrcc چابهار اعلام و تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر درکوتاه‌ترین زمان ممکن در ارتفاع موج دو متر و سرعت ١٨ نات سرعت باد با شناور ناجی حضور پیدا کردند و خوشبختانه افراد گرفتار در طوفان را نجات دادند. وی گفت: در سال گذشته اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به کمک همیاران ناجی استان موفق به نجات ١٢٥ نفر در آبهای حوزه حاکمیتی خود شده است. معاون دریایی و بندری اظهار کرد: تمام صیادان و کسانی که قصد سفر به دریا را دارند حتمآ از وضعیت هواشناسی از مرکز mrcc مطلع شوند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.



  کد خبر : 1590
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :